Zgłaszanie szkody w Signal Iduna
Osoby korzystające z ubezpieczenia w SIGNAL IDUNA mogą bezproblemowo zgłosić szkodę, ale wymagane procedury różnią się w zależności od rodzaju polisy i rodzaju wypadku. Najlepiej jest zgłosić sytuację, która spowodowała szkodę jak najszybciej, ponieważ to przyspieszy proces otrzymywania odszkodowania. Ważne jest również, aby zgłoszenie zostało złożone w terminie (np. szkodę z ubezpieczenia autocasco lub NNW, należy zgłosić w ciągu 7 dni od zaistnienia zdarzenia). Najlepiej jest to zrobić na piśmie, ponieważ dokument z datą stanowi solidny dowód. Ponadto warto zebrać jak najwięcej dokumentów związanych ze zdarzeniem, które potwierdzą zakres i wielkość szkody. Niezbędne jest też dokładne opisanie okoliczności zdarzenia oraz podanie swoich danych osobowych oraz danych innych uczestników. Im bardziej szczegółowa dokumentacja, tym szybsza będzie odpowiedź.
Jak zgłosić szkodę w SIGNAL IDUNA?
Klienci SIGNAL IDUNA mają kilka opcji dla zgłoszenia szkody komunikacyjnej lub innego incydentu. Mogą to zrobić:
- wygodnie online poprzez e-mail,
- przez dedykowany formularz dostępny na stronie internetowej SIGNAL IDUNA,
- poprzez kontakt telefoniczny pod numerem: 22 505 65 06,
- osobiście w lokalnym oddziale,
- przesyłając wszystkie wymagane dokumenty na adres towarzystwa:
SIGNAL IDUNA Polska TU S.A.
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa
Wszelkie niezbędne dane osobowe oraz dokumentacja zdarzenia muszą zostać przekazane ubezpieczycielowi. Po tym SIGNAL IDUNA przystępuje do procesu likwidacji szkody.
Dokumenty do pobrania: